tiistai 3. kesäkuuta 2014

Long time no see

Mun tietokonehankinta ei sinällään ollu yhtään sen piristävämpi, ku lasillinen lämmintä vettä. Kone tökkii, jumittaa ja hidastelee enemmän ku laki sallii. Blogin kirjoittaminen ei ole helpottunu yhtään, ehkä jopa päinvastoin. Ongelmaksi on muodostunut myös se, että oon pohtinu paljon, mihin suuntaan haluan tätä kehittää. Yksityisasetukset, tekstien sisältö ja kuvien käyttö on kaikki sellaista, joka täytyy (jostain syystä) miettiä tosi tarkkaan. No, oon nyt kuitenki päätyny siihen, että nimien julkaiseminen ei muuta tätä tilannetta mihinkään suuntaan. Tai siis etunimien julkaisu. ;) 

Minä olen Anu, tyttäreni on Aino. Olemme siis paras mahdollinen A-joukkue. :) Mieheni nimeä en lähde julkaisemaan, ihan jo senkin takia, etten häneltä tähän ole lupaa kysynyt, eikä toisaalta ole minun asiani hänen tietojaan jaella. Etenkään, kun emme asu yhdessä. Kutsuttakoot siis häntä Suloksi. Sillä nimellä olen häntä joskus männävuosina kutsunutkin.. 

Nyt olen kuitenkin lomailemassa vanhempieni luona, joten päätin kirjoittaa useammankin julkaisun täällä ollessani. Kävi kuitenkin niin, että lähden huomenna, enkä yhtään postausta ole saanu aikaiseksi.. hups. :D Korjausta tähän myöhemmin tänään. 
Nyt täytyy poistua, sillä työhuoneen täyttää sellainen haju, että taju lähtee. Haju tulee siis Ainon vaippaosastosta, ei minusta.

Päivän piristeeksi kesäbiisi 2014. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti