keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Muutoksia blogissa

Ihan ajattelin ilmoittaa, että blogin ulkoasussa tullaan näkemään tulevien viikkojen aikana muutoksia. Haluaisin saada tästä enemmän omannäköiseni, mutta minulla ei taida olla tarvittavia taitoja muokata pohjaa ja gadgetteja haluamikseni. Niinpä tukeudun ystävän apuun (jossain välissä..) ja suoritan muodonmuutosta tämän parissa.

Vähän olen jo saanut aikaan, mutta "sitä oikeaa" etsin vielä. Samalla toivoisin saavani aikaan jonkinlaisen punaisen langan sen suhteen, kuinka näitä tekstejäni kirjoitan. Minä itse en siis lainkaan pidä siitä tavasta, jolla kirjoitan :D Haluaisin olla enemmän ..en minä tiiä. Enemmän jotain. Mutta ehkäpä tässä ajansaatossa kehityn kirjoittajana ja bloggaajana. Niin paljon, että voin itseäni bloggaajaksi ees tituleerata. En myöskään pidä siitä, millaisia kuvia tänne olen laittanut. Tai, tavallaan kuvissa ei mitään vikaa, mutta voisi niiden ulkonäkö olla vähän viehättävämpi.. asettelu kuvissa on olematon, enkä aina tykkää niiden värimaailmastakaan. Kunhan saan aikaa, opettelen muokkaamaan kuvani paremmiksi -joko jo niiden ottovaiheessa tai sitten jälkikäteen.

Parasta tässä kaikessa on kuitenkin se, että minulla on nyt tietokone. On laite, jolla pystyn ihan oikeasti tekemään näitä asioita ja panostamaan tähän kaikkeen. Tämä peruskirjoittaminenkin on jo niin paljon helpompaa ja nopeampaa! Ai, että voi ihminen olla pienistä asioista onnellinen!

1 kommentti:

  1. Tässä nyt eka kokeilet värkkäillä sen lukijat-gadgetin tuohon oikealle palkkiin, niin mää muistan täällä käydä kun päivität :D Nytki oli miljoona (eli viisi) uutta tekstiä!

    Mun mielestä huonohkotkin kuvat blogissa näyttää paremmalta jättikokoisina, mutta sehän nyt on vaan mun mielipide :)

    VastaaPoista