torstai 13. helmikuuta 2014

Tavoitteista ja suunnitelmista

Edellistä blogiani taisin pitää hurjat kaksi viikkoa. :D Ongelmaksi muodostui mm. kirjoittaminen tabletilla, tylsä ulkoasu sekä yleinen ärsyyntyminen. Aiheena ajattelin silloin pitää asumuseroani ja sen mukana tuomiaan haasteita, sekä toisaalta ajattelin päivitellä tilannetta sen suhteen, saanko miestäni takaisin. No, nyt on muuttunut ääni kellossa! Toki edelleen haluaisin palata yhteen mieheni kanssa, mutta kunnes hän on myös siihen halukas, ei mulla ole muuta vaihtoehtoa kuin elää elämääni tässä ja nyt. Turha odotella sellasta, jonka toteutumisesta ei ole takuita. Haaveilla kyllä voi. ;) 

Elämästä nauttimiseen kuuluu olennaisena osana myös terveelliset elämäntavat. Tietty -mikäpä blogi EI kertoisi aiheesta.. :D no, ne kun ovat olennainen osa tätä elämää. Tai, ainakin pitäis olla.. Alkuvuoden muuton jälkeen mulla on ollut ongelmana se, että yksinoleminen antaa mulle täydet vapaudet olla ja syödä just niinku huvittaa. Ja se on tarkottanu useampaa litraa jäätelöä, leipää  jogurttia ja paria pizzaa. Eikä liikunnalla ole juurikaan ollut sijaa mun elämässä viime kuukausina. Nyt on kuitenki toinen ääni kellossa! Mulla on nimittäin hirvittävä motivaatio liikkua, jumpata illalla kotona, kun A nukkuu, käydä päivisin lenkillä, kun on valosaa, sekä jopa jättää makeat pois. Huikeeta! Tää innostus pitäs vaan jaksaa säilyttää koko kevään niin, että viimeistään kesän alussa mun mies huomais, kuinka seksikäs vaimo sillä vois olla -jos se vaan haluais.. ;) 

Mulle tuli lisähommia arkeen, kun kaverin lapsi tuli hoitoon. N on mulla hoidossa niin kauan, että saa kaupungilta päivähoitopaikan. Mahollisesti koko kevään. Jännää, kun voi leikkiä, että talossa ois kaksoset! Päivisin ei tokikaan nyt samalla tavalla pääse liikkumaan, varsinki, jos unirytmit on lapsilla erit. Mutta tarkoitus kuitenki on, että ainaki yhtenä päivänä viikossa pääsisin molempien kans lähtemään kaupungille MLL:n äiti-lapsi -ryhmään. 

Kevättalven suunnitelmat on siis kutakuinkin hetkestä nauttiminen, arjen pieniin ilohin hurahtaminen sekä oman positiivisemman minän esiinkaivaminen! Se on siellä jossain..on ainaki ennen ollut. Tän kiukkusen kotiäidin tilalle on aika päivittää muodollisesti pätevä, onnellinen äiti!

Voisko joku kertoa, kuinka tänne saa kuvia?! Mie en tajuu.

|Saanu

3 kommenttia:

  1. Heii!! Kiva löytää sutkin täältä! Luulen jopa tietäväni, kenen blogia luen. :) Hyvinhän te tytöt pärjäätte, sitä en epäile yhtään! Ja muodollisesti päteväkin olet joka tapauksessa. Älä vain vedä överiksi, kuten eräs nimeltämainitsematon joskus teki. ;) Tsemppiä tulevaan ja minä täältä seurailen kuulumisia. :)

    VastaaPoista
  2. Ai niin... Kuvia saat lisäämällä siitä tekstin kirjoituskentän yläpuolelta pikkukuvaa klikkaamalla. :) Mites minä pääsen tän blogin seuraajaksi? En osaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei :) joo, mulla on vielä vähän vaiheessa se, että uskallanko julkaista enemmänki itestäni kuvan tms muodossa. Katotaan ny.. :D tutuille on aina hankalampi kirjotella, varsinki kipeistä asioista. Mutta kiva, kun olet täällä! <3

      Emmä niitä kuvia siitä saanu lisättyä. Ei löydä mitään kuvia..kai oikeesta kuvakkeesta kuitenki painoin?! Ja seuraamani blogit oon lisänny sieltä jostain profiilin kautta, en tiiä saisko sen nopeemminki tästä. :)

      Poista